Ali dostava kljub varnostnim ukrepom poteka nemoteno?
Da, kljub posebnim varnostnim ukrepom, ki se jih sprejema širom Evropske Unije, se trudimo, da naše delo poteka varno, a kar se da nemoteno.
Naročila pošiljamo s Pošto Slovenije, ki pa je prav tako sprejela določene varnostne ukrepe, s katerimi želi zaščititi svoje zaposlene in tudi vas. Zato vas lepo naprošamo, da v kolikor imate možnost, naročila plačate preko spleta (s kreditno kartico, Pay Palom ali po predračunu v spletni banki). Pošta Slovenije predlaga, da se pošilja pakete brez odkupnine, za katere lahko izberete dostavo v PS Paketomat (24 lokacij po Sloveniji) ali dostavo na vnaprej dogovorjen prostor (na teraso, pod nadstrešek, v lopo ...), saj lahko takšna dostava poteka popolnoma brez stika z dostavljavcem. Za pakete z odkupnino bo morda Pošta Slovenije zahtevala oseben dvig v vaši poslovalnici Pošte.
Z aplikacijo Pošte Slovenije Moja dostava – moja izbira lahko tudi v zadnjem trenutku spremenite lokacijo dostave paketa, ko je ta že na poti k vam.
Kje lahko prejem kodo za popust?
Pri nekaterih akcijah ln aktivnostih včasih lahko prejmete kodo za popust, ki se ga izkoristi tako, da se pridobljeno kodo vpiše v ustrezno polje v košarici.
Dostavljen izdelek je poškodovan ali okvarjen?
V primeru, da prejmete izdelek, ki je poškodovan ali okvarjen, vas prosimo, da nam v čim krajšem roku pišete na prodaja@dexyco.si. Preverite, ali so poškode nastale zaradi rokovanja z izdelkom med transportom, ali gre za druge defekte izdelka. Vsi izdelki, ki se prodajajo preko spletne trgovine Dexy Co d.o.o. so novi, v originalni embalaži in pokriti z garancijo, ki je navedena v opisu izdelka. Takšne izdelke bomo zamenjali z novim ali vam vrnili znesek kupnine, odvisno od vaših želja. Če je do okvare ali poškodbe izdelka prišlo zaradi ravnanja z izdelkom, ki ni skladno z priloženimi navodili za uporabo, Dexy Co d.o.o. ne nosi nobene odgovornosti in ni dolžan izdelek zamenjati, niti vrniti znesek kupnine.
Ali je možno dostava izven Slovenije?
Trenutno je na voljo dostava v Republiki Sloveniji. V druge države trenutno ne pošiljamo.
Pomotoma sem naročil izdelek. Ali lahko naročilo prekličem?
Naročilo lahko prekličete v roku 30 minut od oddaje naročila. V potrditvenem elektronskem sporočilu, ki ste ga prejeli, lahko v roku 30 minut kliknete povezavo "prekliči tukaj", da naročilo prekličete. Po izteku tega roka, se lahko zgodi, da je naročilo že odpremljeno. V tem primeru se lahko vedno odločite prejeti artikel vrniti, vendar v tem primeru sami krijete strošek poštnine za vračilo.
Na sliki je več izdelkov, kako izberem pravi izdelek?
V naši ponudbi so številni izdelki, pri katerih je na voljo cel asortima. Zato so na slikah teh izdelkov različni izdelki iz asortimaja, ki so na voljo. Če želite naročiti točno določen izdelek iz asortimaja, lahko ob oddaji naročila v prostor za opombe natančno opredelite, kateri izdelek želite. V kolikor v opombah ne navedete ničesar, vam bomo poslali naključno izbrani izdelek iz asortimaja.
Sem registriran kupec, vendar sem spremenil svoj elektronski naslov. Kaj lahko naredim?
Ko se prijavite v svoj uporabniški račun na spletni strani dexyco.si, lahko v meniju svojega uporabniškega profila popravite svoje podatke. Poiščite elektronski naslov, zamenjajte ga z novim in shranite spremembe.
Prejel sem naročene izdelke, ki pa so poškodovani. Kaj lahko naredim?
V kolikor je poškodovana embalaža paketa in menite, da je poškodba nastala med transportom, vas prosimo, da fotografirate poškodovan paket in vsebino paketa. O poškodbi ali okvari izdelkov vas prosimo, da nas takoj obvestite po elektronski pošti na naslov prodaja@dexyco.si in priložite morebitne fotografije, na katerih so vidne morebitne fizične poškodbe izdelka. Če gre za stvarno napako, vam bomo izdelek zamenjali v najkrajšem možnem času. Več o možnosti vračila ali reklamacije si lahko preberete tukaj.
Vpisal sem napačen podatek o sebi in napako opazil šele kasneje. Kako jo lahko popravim?
Če pri postopku registracije vpišete nepravilne podatke, lahko svoje podatke kadarkoli sami popravite. Prijavite se v svoj uporabniški profil in v meniju uporabniški profil poiščite podatke, ki jih želite popraviti. Potrdite narejene spremembe. Tu lahko preverite tudi druge podatke o sebi in svojem uporabniškem profilu, kot so pretekla naročila, priljubljeni izdelki, status aktualnih naročil ipd.
Če pri postopku oddaje naročila vpišete napačne podatke, lahko v roku 30 minut od oddaje naročila v potrditvenem mailu kliknete povezavo za preklic naročila. Naročilo lahko nato ponovno oddate. Po preteku tega roka, vas prosimo, da nas v primeru, da opazite napako, takoj pokličete na telefonsko številko 05 933 75 21 ali nam pišete na elektronski naslov prodaja@dexyco.si.
Želimo vam uspešno nakupovanje!
Vaš Dexy Co!